Kaikki mitä Raamatussa sanotaan tapahtuneen, tai tapahtuvan, on varmasti tapahtunut, tai tulee tapahtumaan.

Tässä eräs esimerkki, jonka Raamatun kumoajat sanovat osoittavan Raamatussa olevan keksittyjä tarinoita, kuulemma ainakin tämä muka on.

 

Hes.21: 3. Sano tuolle etelän metsälle: Kuule Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Minä sytytän sinut tuleen, ja se tuli nielee kaikki puusi, sekä vihannat että kuivat. Sen liekki ei sammu, sen loimussa kärventyvät kaikkien kasvot etelästä pohjoiseen. 4. Kaikki ihmiset saavat tietää, että minä, Herra, sen sytytin, eikä se tuli sammu." 

Joissain käännöksissä on Negevin metsälle joissain, kohti etelää olevalle Negeville.  

 

Väitetään ettei Negevissä (lähes koko Etelä- Israel), ole voinut milloinkaan olla metsäpaloa, vaan kyse on tarusta, koska se on kuivaa erämaata.

Kuitenkin kun nykyään on tutkittu Negevin maaperää, niin sieltä on löydetty keskimäärin puolesta metristä metriin ruokamultakerros, joka on suurelta osin sekoittunut hiekkaan. 

Kun hiekka erotetaan pois, niin multaa on juuri nuo mainitut määrät, paikon enemmän.

Kerros ei ole pinnassa, vaan yli metrin syvyydessä, se on kaikkialla Negevissä, missä on kaiveltu. 

Mullan määrästä, ja laadusta on saatu selville, siellä olleen rehevän kasvillisuuden ja metsän. 

 

Voi kuinka onkaan toivotonta tuo Jumalan Sanojen kumoajien työ, aina joutuvat pettymään, kun tutkimus edistyy.

Joskus vain kuluu aikaa, ennen kuin Jumala avaa jonkin asian.

Negevin tutkimuskin on käynnistetty, vasta muutama vuosi sitten.

Luota aina Jumalan Sanaan, vaikka se tuntuisi aivan uskomattomalta ja liian ihmeelliseltä, ollakseen totta. 

 

Viikon päästä tavataan, jos Jumala suo, sanoo vähäinen veljenne.

Olkaa Siunatut Jeesuksen Kristuksen Messiaan Nimessä ja Veressä.